Väntas bli en mysig Lördag...

Hej på er!
 
Det kändes så skönt att få komma komma hem till mina föräldrar igår igen efter varit själv ett par dagar. Fick en massa varma kramar och peppande ord inför kommande veckan som kommer bli rätt tuff på många plan, samtidigt vet jag att jag på något sätt lär fixa den. Igår kom dessutom mensen igång som jag misstänkte var på ingång med tanke på det plötsliga smärtorna i Onsdags. Så på något sätt verkar jag ändå känna min kropp hyfsat bra nu när det kommer till det.
 
Kroppen värker fruktansvärt mycket men jag hoppas ändå kunna delta ikväll när det är dags mellomys med familjen igen. Jag tror dock inte programmet lär vara lika fartfyllt och glatt som förra veckan, men denna veckan är jag dessto mer taggad på låtarna särkilt Emil Assergård´s låt. Då hans tidigare låtar ligger mig varmt om hjärtat. Nu ska jag bädda ner mig och vila en stund igen och det kommer nog få bli täta vilostunder idag om jag ska orka med kvällen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniye Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0