Väntat att det skulle slå till...

Hej på er!
 
 Jag är fortfarande helt utslagen och jag är rätt säker på att jag hamnat i PEM. Det har ju blivit lite för mycket för mig senaste tiden med flytten och allt så det var väntat att de tillslut skulle komma även om jag försökt bara göra lite och vila ofta och mycket. 
 
Det finns inte så mycket alternativ nu än att vila och hålla tummarna att kroppen hämtar sig snart. Men tills dess blir det soff/sängläge under dagarna och då känns det skönt att vara här på ön ett par dagar. För här ute är naturen nära även om man inte orkar ta sig ut. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Vad jobbigt med PEM men vad härlig utsikt du har i din nya lägenhet.
Det måste vara härligt.
Krya på dig
Kram 🥰

Svar: Aa alltid lika jobbigt när det slår till😔
Utsikten på bilden är från vårat vardagsrum i sommarhuset på ön.
Men utsikten från balkongen hemma I stan är helt okej den med man ser upp på berget samt även slalombacken😊

Tack💕 Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2021-02-26 @ 16:46:00
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0