♥Veckans Stolthet/Glädje v.5♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och den har minst sagt varit en känslosam samtidigt otroligt fin. En vecka jag kommer minnas för alltid i och med flytten. Kroppen har dock varit lite sådär nu sen kylan slog till, men ändå någorlunda hanterbart så länge jag håller mig varm. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan: 
 
 
Påbörjat min flytt.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
 Min aptit har varit topp.
 
 Jag har vilat regelbundet om
dagarna.
 
 Ringt en massa viktiga
samtal.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0