♥Veckans Stolthet/Glädje v.6♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna har nog varit en av de bästa för i år. Kan fortfarande knappt förstå att jag äntligen har en egen lägenhet. Jag trivs redan så bra där och min sömn har dessutom blivit bättre. Jag har även haft ett par svackor med kroppen särskilt illamåendet och yrseln som varit ganska påtagliga emellanåt. Jag har tagit mig igenom det. Här kommer I alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Flyttat in i lägenheten på riktigt.
 
 Kommit ut i solen.
 
 Fått en massa kärlek och pepp.
 
 Min sömn har blivit så
mycket bättre.
 
 Kom iväg på en behövlig massage.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0