♥Veckans Stolthet/Glädje v.7♥

Hej!
 
Ännu en vecka har flugit förbi trots ett par hinder på vägen när det kommer till kroppen. Senaste dagarna har varit fruktansvärt plågsamma, då smärtorna är riktigt kraftiga nu. Det går knappt beskriva i ord! Men jag hann som tur få ett par fina dagar med grabben innan allt drog igång. Det mysigaste tillfället var nog ändå när grabben fick vara hos mig i min lägenhet ett par timmar. Han njöt så extremt mycket över att få bara vara med mig. Mitt gosiga lilla troll som börjar bli stor nu. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Lyssnat på kroppen.
 
 Kommit ut i solen en kort stund.
 
 Fått tag på en badrumsmatta.
 
 Sovit runt 8h timmar per natt.
 
 Orkade vara med på mellomys
med familjen.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0