♥Veckans Stolthet/Glädje v.8♥

Hej på er!
 
Äntligen börjar denna kaos vecka lida mot sitt slut. Det är jag riktigt glad över kan jag säga! Denna veckan har varit riktigt körigt vilket även fått min kropp att reagera och till slut också krascha totalt. Men trots alla känslor och strul med kroppen så har jag i alla fall fått några små fina tillfällen jag kommer se tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
♥ Lyssnat klart på 2 ljudböcker.
 
 Kommit ut till ön ett par
dagar 
 
 Fått egentid med pappa.
 
 Massa pepp och kärlek.
 
 Tagit mig igenom veckan.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0