Vila, vila för återhämtning...

Tjo!
 
 Det var underbart att komma hem igår kväll till lägenheten efter ett dygn hos föräldrarna. Visst var det ett mysigt dygn men också super tufft. Igår var min yrsel dessutom extremt jobbig och trots att jag försökte vara försiktig så var det svårt att hålla mig uppe emellanåt. Avskyr när det blir så.
 
Idag mår jag tack och lov bättre när det kommer till huvudet men är otroligt trött. Hur som helst blir det ändå en lugn dag med mycket vila och kanske orkar jag göra klart mitt Februari uppslag i hälsoboken senare sen. Det är lite små saker som behövs fyllas i den nu i efterhand.  Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0