Äntligen bär det av till ön igen...

Tjo!
 
Idag mår kroppen sådär efter en lång natt av många drömmar. Jag drömmer sällan om nätterna så jag minns det. Men de få gånger jag gör det minns jag det mesta. Jag drömmar oftast om saker i skolmiljö eller efter mitt trauma som ung. Men så fort jag vaknar till blir jag lugn och avslappnad igen och kan somna om.
 
Nu bär det av till ön ett par dagar för att få vila upp mig från allt och ladda inför flytten närmar sig allt mer. Är super taggad på flytt, men känns som huvudet ska sprängas av allt som måste fixas innan i form av viktiga telefonsamtal. Dock vet jag att när allt är klart kommer det kännas bra även om det kommer ta tid att bo in sig. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0