Benen strejkar idag...

Hej på er!
 
Idag mår jag inget vidare i kroppen och speciellt inte i benen. Dem vill inte samarbeta alls och smärtorna gör det svårt att både stå eller försöka förflytta sig. Det kommer därmed få bli en lugn dag med många timmar TENS. Det som förvånar mig lite är att jag ändå sov super bra inatt och hade en av de bästa nätterna jag haft på 1½ år (Dvs sen jag fick hem min fitbit-klocka).
 
Jag har som tur bara ett vårdsamtal att ringa i veckan i övrigt är det tomt på schemat än så länge. Så det gör inte så mycket att kroppen bråkar nu även om det såklart gör dagarna extra kämpiga och svårt att hålla tårarna borta vid rörelse. Men förhoppningvis lugnar smätorna ner sig om ett par dagar. kramiz<3 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0