Dagens sjukhusbesök...

Hej på er!
 
Då har man precis kommit hem från sjukhuset och jag kan erkänna att jag var rätt nervös denna gången. Men det gick hur bra som helst och såhär efteråt känner jag mig rätt stolt som tog mig dit själv och klara det utan att bryta ihop i panik. Jag var som vanligt där i god tid innan tiden för undersökningen, så behövde verkligen inte stressa utan kunde ta allt i min takt. Vilket jag tycker är så skönt speciellt när man är fastande och mår illa lätt. 
 
Undersökningen gick hur bra som helst även om det kändes en aning stelt då jag knappt våga säga något. Dem kunde inte se några större förändringar vilket är en lättnad. Dessutom underbart att ha den undersökningen avklarad för nu slipper jag ha telefonen i närheten i väntan på att dem skall ringa. Nu ska jag försöka vila/sova en stund innan det är dags för nästa måltid för känns i kroppen att man varit uppe tidigt och sen fastat ett par timmar. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0