Dags för Fredagsmys...

Tjo!
 
Idag är det fredag och det innebär myskväll och massa roligheter eller snarare jag hoppas det. Idag kommer troligen min stora syster hit för lite myshelg och framförallt få vila upp sig lite efter allt hon gått igenom senaste veckorna. Jag är så taggad på att få ha henne nära igen så vi kan prata ut om allt och sen skratta tillsammans för det är något som vi alltid gör när vi är i samma rum.
 
Nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan vilostunden för senare sen måste jag försöka packa upp näringsdryckerna. Något jag verkligen avskyr för jag kraschar/får anfall oftast efteråt då det är så tungt. Men när jag bor i min lägenhet kommer jag få hjälp med bland annat det. Så har jag tur kanske det är en av de sista gångerna jag behöver krascha efter upppackning av ND. kramiz<3
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0