Från okej till super dålig...

Hej på er!
 
Gårdagen gick från en okej dag till en riktigt jobbig dag på bara några minuter. Precis när jag hade tänkt sätta mig och göra klart mitt uppslag i min kreativa kalender som inte hunnit bli färdig innan januari. Så dök magsmärtorna upp och till en början kändes det mest som lite mensvärk men som inom 5 minuter öka i kraft allt mer. 
 
Det hela sluta med att jag likblek och smärtpåverkad fick bädda ner mig i sängen i fosterställning. Det var inte mensen som var på gång utan det är mina tarmar som bråkar igen. Lyckades efter mycket om och men få i mig lite föda igår utöver vätskeersättning som stod in till sängen resten av kvällen. Får bli lätta måltider nu resten av veckan. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0