Kommer bli ensamt nu...

Hej!
 
Då var dagen här och det är dags att lämna hem tösen efter tre fantastiska veckor tillsammans. Det kommer bli så otroligt tomt utan henne här speciellt om kvällarna som jag från och med ikväll kommer få spendera ensamma igen. Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag får besök igen av någon av trollungarna.
 
Min kropp mår något bättre idag och det känns äntligen som det går åt rätt håll trots att jag inatt haft en katastrof natt. Jag vågar dock inte äta fastföda alla måltider helt speciellt sånt jag vet kan ställa till det igen. Får börja i långsamt takt och hoppas det inte ger några fler bakslag  kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0