Måste hitta bra recept...

Hej!
 
Jag känner mig långt ifrån stark just nu. Jag gör verkligen mitt bästa för att hålla mig samman även om det i vissa stunder är svårt. Igår kväll var det så nära att jag bör ihop, att försöka få i sig tillräckligt med flytandeföda för att klara sig åtminstone 2 timmar är inte lätt. Dessutom fick jag ett litet bakslag Igår med ännu en omgång av magsmärtor.
 
Men mina tarmar behöver få vila ett par dagar. Så ska försöka hitta några bra recept på soppor som är hyfsat lätta att göra då jag inte har mycket energi över till matlagning sen flera år tillbaka (jag däckar/kraschat efteråt). Idag är planen att i alla fall försöka ge mig på att laga tomatsoppa med lite grönsaker som man såklart mixar ner. Kramiz
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Annica

Styrkekramar till dig 🥰

Svar: Tack, många kramiz till dig med<3
♥JèÑnIèY♥

2021-01-09 @ 14:05:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0