Min Lördag lär bestå av planering...

Tjo!
 
Det var så skönt att få släppa hemligheten om flytten igår. Jag har varit så glad att jag bara velat skrika av glädje men ville vänta tills alla bitar var på plats först. Jag är super taggad på få köpa mina egna möbler som jag drömt om i flera månader. Till och med så min pappa är förvånad över att jag är såpass förberedd när det kommer till vad för möbler som jag vill ha. Sen måste man ju såklart provsitta och känna på innan man köper det men just att jag verkligen hade kollat upp i förväg i hemlighet vad som skulle passa mig. 
 
Idag ska jag försöka fortsatta fylla i min bok om vad som behöver fixas inför flytten samt rita linjer i min "hälsobok". Sen blir det nog en hel del vila för det känns i kroppen att det varit lite mycket i veckan särkilt i början. Det vore mysigt om jag orkar se en härlig film senare ikväll när jag kör TENS men får se vad kroppen orkar. Hoppas ni alla har en så fin Lördag det bara går. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Annica

Åh vad roligt och spännande för dig!!!
Glad för din skull 🥰
Kul när något händer.
Jag älskar inredning

Svar: Åh ja jag har väntat så länge på att få det ske. Jag har alltid drömt om att få inreda så ska bli roligt att få den drömmen gå i uppfyllse med tiden. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-01-16 @ 13:39:23
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0