Mina mål för 2021

Hej fina ni!
 
Hoppas ni hade en så bra nyårsafton som det bara gick igår och att ni åt något riktigt gott. Vårat firande här hemma blev otroligt mysigt, trevligt och med mycket skratt. Ett perfekt avslut på ett kämpigt år.
 
Idag tänkte jag ta upp några av min mål jag har med 2021 som jag hoppas kunna uppfylla. Men allt hänger såklart på hur kroppen mår och om alla bitar faller på plats. Mitt ledord för i år är: VÅGA ta steget. Kramiz<3
  
 
 Mina största mål i år kommer att vara: 
 
Flytta till egen lägenhet med hjälp.
 
 
Ta tag i alla mina rädslor som hämmar mig.
 
 
Följa min magkänsla som oftast har rätt.
 
 
♥ Försöka bli av med min svåra telefonskräck.
 
 
Har ni några mål för året? 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0