Overkligt men också spännande...

Hej på er!
 
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men JAG SKA FLYTTA! Det har legat i tankarna länge, dock trodde jag inte det skulle ske på så kort tid. Så igår när pappa kom med beskedet så blev jag både glad men också smått nervös. Vi har ingen brådska med något utan allt kan ske i min takt för det finns ingen tid att passa för att flytta in.
 
Jag och pappa var redan igår och köpte en ny säng till mig. Sen behövs det en ny soffa/bäddsoffa och eventuellt en skön fåtölj resten finns redan i lägenheten då den är möblerad av min farmor. Känns så otroligt overkligt att bara två veckor in av det nya året så är jag nästan i mål på det största målet jag har för 2021. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Annica

Vad roligt och spännande 🌷🌷🌷

Svar: Ja men känns så overkligt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-01-15 @ 19:10:10
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se
Jasmine

Åh så kul för dig! Grattis så mkt! <3

Svar: Tack så jätte mycket! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-01-16 @ 10:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0