Sista dagen att njuta av lugnet...

Heej!
 
 Mitt telefonmöte igår gick bra och så fort vi hade pratat klart kom lättnaden att äntligen ha det avklarat, så nervös jag varit i över en veckas tid. Dock kändes det skönt att stämma av om allt som pågår. Det har ju gått så fort sen beskedet kom att jag troligen skulle flytta till att påbörja flytt. 
 
Idag är sista hel dagen här på ön och det tar emot lite samtidigt som jag är taggad på att få fortsätta min flyttresa. Men det har varit en behövlig vistelse här i lugnet på ön för oss alla. Bara få andas ut och ladda på med glädje och ljus. Nu ska jag göra mig ordning för att kunna sitta ute i solen. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0