Vårdsamtalet avklarat...

Heej!
 
Jag lyckades ta mig upp tidigt imorse för att ringa om medicinen och det gick hur bra som helst. Jag mår dock inte super bra på morgonen speciellt inte före 9 tiden. Illamåendet är riktigt påtagligt och att försöka få i sig något är inte lätt men ett måste annars går det inte somna om efteråt. Yoghurt eller proteinpudding är det som fungerar bäst de få gånger jag är uppe tidigt.
 
Idag är planen att bara ta det fortsatt lugnt nu allra helst köra TENS några timmar. Jag hoppas såklart orka skriva lite i min planeringsbok men det hänger såklart på hur kroppen mår just då. Sen måste jag försöka få i mig mat oftare nu när jag äter väldigt lite och eventuellt lägga till ytterligare 1-2 näringsdrycker. kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0