♥Veckans Stolthet/Glädje v.1♥ 2021

 Hej på er!
 
Då var det söndag igen och det är dags att sammanfatta en vecka som minst sagt varit en utmaning. Kroppen har varit i katastrof skick och vissa dagar har jag bara velat hoppa över speciellt i början av veckan. Men nu mot slutet av veckan känns det som jag fick lite revansch. Det har varit tufft men jag har verkligen skapat så många fina stunder där jag verkligen fått skratta och bara njuta av allt det fina i livet. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan: 
 
 
Fått träffat syskonbarnen och fått tankat
värme och kärlek.
 
 Kommit ut i snön.
 
 Börjat planera inför det stora
målet.
 
 Klarat av dagarna på flytandeföda
trots att jag varit extremt hangry.
 
 Påbörjat ett nytt pussel.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0