♥Veckans Stolthet/Glädje v.2♥

 Tjo!
 
 Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Måste säga att den har visserligen varit kämpig när det kommer till kroppen, men också en vecka jag kommer minnas för alltid. Märkliga och fantastiska dagar på samma gång. Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan: 
 
 
Fick ett efterlängtat besked om flytten.
 
 Undersökning gick super bra.
 
 Kom ut i friska luften.
 
 Kämpat på med måltider trots
dålig aptit.
 
 Påbörjat ännu ett nytt pussel.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0