♥Veckans Stolthet/Glädje v.4♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är därmed dags att sammanfatta den. Jag måste börja med att säga att denna veckan har varit supee mysig här ute på ön. Det känns verkligen som man fått ladda om lite efter allt kaos i stan.
 
Veckan har dock varit tuff emellanåt när det kommer till kroppen men långt ifrån så långvarigt som hemma i stan där smärttopparna kan hålla på I flera dygn. Här kommer I alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan: 
 
 
Samtalet i Fredags gick bra.
 
 Fått tag på ett super skönt underställ
för kalla dagar.
 
 Ätit rätt bra trots illamående.
 
 Varit på min älskade ö.
 
 Fick komma ut I skogen lite.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0