♥Veckans Stolthet/Glädje v.53♥

Hej!
 
Då var ännu en vecka snart slut och om jag ska beskriva den med tre ord skulle det vara mysig, rolig men också smärtsam. Kroppen har varit allt annat än stabil denna vecka. Så det är något jag verkligen hoppas blir bättre under veckan som kommer. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan: 
 
 
♥ Haft en super mysig nyårsafton.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
 Haft både aptit och ätit bra.
 
 Fått se våra Novemberkaktusar
blomma.
 
 Påbörjat ett pussel.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0