Vila är vad som gäller...

Tjo!
 
Jag är extremt matt i kroppen nu och tröttheten plus smärtorna är svåra. Det gör tyvärr att energin för måltiderna är låg. Får bara i mig pyttelite åt gång sen måste jag vila/sova för att få kraft att försöka igen. Kroppen har kraschat och jag kan inget annat än att bromsa och låta kroppen få vila.
 
Jag har därför valt att boka om det mesta resten av veckan förutom ett vårdsamtal som måste göras då jag behöver nytt recept på en viktig medicin. Allt annat får jag ta någon annan dag/vecka när jag mår bättre. Nu ska jag sova en stund innan jag ger mig på att äta sen lunch. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0