Åskvädret slog ut mig...

 Tjo!
 
Vändningen med vädret blev lite mycket för kroppen särkilt igår när det åska större delen av kvällen. Avskyr dessutom när det blixtrar eller blinkar till. Det blev för mycket för mig så fick till slut täcka ögonen med en handduk då jag inte hade tillgång till min sovmask. Jag lyckades efter mycket om och men somna till en stund innan vädret blev lite bättre. Jag gav mig då på att försöka få i mig lite mellanmål som gick okej. Sen följde mamma med mig ut till mitt rum i garaget.
 
Inatt sov jag okej, vakna bara till ett par gånger när jag behövde vända mig om. Smärtorna är betydligt lugnare efter att jag tog min starkare medicin igår. Den här gången tog jag den direkt istället för att vänta. Smärtan kommer inte brytas utan hjälp ändå. Nu kommer det få bli en extremt lugn dag för mig även om min bror och hans pojkar är här. Jag ska försöka bara vila så mycket det går mellan måltiderna och jag hoppas verkligen inte att det kommer mer åska idag. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0