Blev väckt tidigt imorse...

Tjo!
 
Min dag igår blev lugn och ganska mysig faktiskt. Det är jag tganska glad över då kroppen känns rejält ostabil just nu. Så det får bli en ännu en lugn dag, men jag hoppas orka se något avsnitt av någon rolig serie eller en film senare sen med tösen när vi ätit middag och vilat lite. Allt kan vända fort så får ta en stund i taget.
 
Nu ska jag dricka en ND sen försöka vila/sova en stund blev nämligen väckt tidigt i morse av en brandvarnare som pep pga dåligt batteri. Det är inte första gången det händer mig genom åren, så det var bara lokalisera vilken av dem det var och montera ner den och byta batteri. Dock kändes det sådär att stå på stege som nyvaken, men hade inte mycket till val. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0