Då var det äntligen dags...

 Hej på er!!
 
Idag händer det äntligen, jag ska få ta första sprutan efter en lång väntan. Det ska bli så skönt att få klart det för att sen få en tid för andra. Sån lättnad att det äntligen är i rullning liksom. Men även när jag är färdigvaccinerad i höst kommer jag fortsätta vara försiktig precis som innan pandemin. Varje infektion min kropp åker på ger långa bakslag. Så bättre vara försiktig än att riskera åka på något.
 
Det finns även en annan sak jag måste berätta för er läsare. Från och med idag kommer det komma upp inlägg Måndagar, Onsdagar, Fredagar och Söndagar där några av dem kommer vara tidsinställda som vanligt. Jag ska testa se hur det känns inom mig under sommar veckorna på ön. Så får vi se hur det blir med min dagbok/blogg i höst. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0