Dags att förbereda inför ön...

Tjo!
 
Idag kommer det bli varmt men förhoppningvis håller det sig hyfsat svalt inomhus medans jag och wiirah ska ge oss på att börja packa lite lite inför semester veckorna på ön. Jag är inte jätte peppad på att packa i år, men jag måste nog börja lite smått om jag ska orka få det klart till söndag. Dessutom kommer nog pappa förbi i eftermidag så han kanske kan hjälpa mig lite.
 
I övrigt händer det inte super mycket nu under dagen. Det blir till att hålla sig inomhus eller i skuggan nu när det är som varmast och vila regelbundet. Ikväll när det är lite svalare utomhus blir det nog att försöka ta sig ut lite. Det är så mysigt att avsluta dagen ute i den svala luft om kvällarna innan man bäddar ner sig för natten även om jag bara tar mig ut på gården. Kramiz<3
 
Efter regnet och åskan igår tog vi oss ett snabbt kvällsdopp....
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0