Det är redan fredag igen...

 Tjo!
 
Det är fredag och jag & pappa ska åka in till stan för att inhandla det som saknas för mig på apoteket. Inte super sugen på att åka bil, men för att det ska bli rätt får jag nog följa med så slipper pappa åka flera vändor. Förhoppingsvis går resan bra och jag får försöka vila både innan och efter samt även i bilen.
 
Ikväll blir det TENS timmar som vanligt och massor av vila. Det är så de flesta kvällarna ser ut just nu när jag ligger nerbäddad samtidigt som jag lyssnar på ljudböcker från kategorierna barn eller humor. Det är dem böckerna som får mig mest lugn och kan koppla bort allt annat. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anne

Jag kan rekommendera en suveränt härlig "feelgood-serie" av författaren Marianne Cedervall. Första boken i denna serie heter "Svinhugg" & dessa böcker gör sig bäst genom att lyssnas på! De handlar om två medelålders vänninor, där den ena är från Tornedalen & den andra från Gotland. Böckerna läses upp av två olika uppläsare, den ena på sjungande tornedalssvenska & den andra på mjuk gotländska, vilket gör böckerna helt fantastiska att lyssna på!🥰
Har lyssnat igenom hela serien tre varv vid det här laget & får fortfarande samma härliga känsla inombords...🙏❤️😄
Önskar dig & de dina en fortsatt toppenfin sommar🌞🍀🌺🌿🌻
Kram/Anne

Svar: Hej, Tack för tipset, ska kolla upp det sen ikväll om det kanske är något för mig att lyssna på.
Åh, hoppas du också får en fortsatt fin sommar. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-07-30 @ 16:51:26
URL: http://www.qanaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0