Fattade ett beslut om helgen...

Goddag!
 
Mina underbara föräldrar var här en sväng igår och såg till att jag fick hjälp med att inhandla det som saknades hemma. Vi prata även igenom lite om helgen och fattade sen beslutet att jag och tösen blir hämtade imorgon fredag för att spendera MINST helgen hos dem. Allt för att jag ska försöka få vila från alla typer av ansträngning som blir av att klara vardagen även om sömnen brukar bli sämre där. Kan ju alltid hoppas grannarna ovanför är bort rest nu eller något så sömnen blir någorlunda okej. Så idag ska jag och tösen försöka packa ner det viktigaste i en väska. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0