Första natten gick okej...

 Tjo!
 
Första natten hos föräldrarna gick okej, grannarna hördes lite vid midnatt sen tysta dem för en gång skull. Idag är jag glad över beslutet om att vara här. Mår nämligen katastrof i kroppen, är både extremt öm och stel idag. Det kommer därmed bli en lugn dag precis som resten av dagarna denna vecka.
 
Ikväll hoppas jag dock att jag kanske orkar se någon film eller dokumentär tillsammans med mamma. Det vore så himla mysigt. Men det hänger ju såklart på vad kroppen klarar av. Jag slipper ju i alla fall tänka på att förbereda måltiderna nu när jag är här, så kan jag spara den energi. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0