Hoppas på frisk luft idag...

Tjo på er!
 
Nu ligger jag här nyvaken efter en relativt okej natt där jag bara varit vaken en längre stund 4 gånger. Men de små korta stunderna av avbrott medans jag sover märker jag inte direkt av under själva sömnen utan oftast på energiförrådet under dagen. Inatt har jag i alla fall inte haft några intensiva smärtor eller mardrömmar som stört sömnen. 
 
Planen för denna dag är att försöka komma ut lite om vädret tillåter såklart. Jag vill bara få andas lite frisk luft igen. Tösen vill allra helst bada så får se om det blir så senare ikväll eller om vi får vänta med det till längre fram i veckan. Men måste erkänna att det hade varit skönt med ett dopp nu i värmen. Fråga är om min kropp klarar en sådan utflykt idag utan allt för stort bakslag efteråt... kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0