Inte ett lätt beslut...

Hej!
 
Min kroppen känns allt annat än okej just nu och mattheten i kroppen tillsammans med all smärta gör dagarna riktigt svåra att ta sig igenom. Vet inte hur många gånger jag under senaste dygnen verkligen försökt bita ihop för att inte brista ut i tårar för smärtorna är såpass intensiva men det går inte hålla emot längre. Så jag överväger nu om jag ska åka till mina föräldrar ett par dagar där jag kan få hjälp med det vardagliga och låta min kropp få vila fullt ut utan att tänka på att jag behöver förbereda bland annat måltider. Dock sover jag sämre hos dem, så beslutet är inte helt lätt att ta. Men, men får se hur det blir. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0