Nu kommer regnet...

Tjo!
 
Ny vecka är här och den tycks starta med lite åskväder. Jag tycker allt det är lite spännande faktiskt trots att jag är lite rädd för åskan efter en händelse som barn. Men regnet behövs för naturen efter nästan två helt magiska veckor med sol och värme. Om inte allt ska torka och se ut som höst tidigt så behövs det vatten. Det är därför efterlängtat regn även om det ställer till det för kroppen.
 
Då vädret är svajigt idag så blir det en lugn dag och känner jag tösen rätt blir det nog serie sen. Men i övrigt bara ta en stund i taget och låta kroppen återhämta sig efter de fina dagarna. Ikväll blir det tens-timmar som vanligt och jag längtar redan då smärtorna är kaos idag. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0