Smärtan kom smygande och ökade...

 Heej!
 
Jag kom ut igår en kort stund och det var så skönt att få andas frisk luft. Det blev dock inget bad igår då det blåste en del och sen var det mest molnigt ute, så vi väntar med det tills det blir lite bättre väder. Dagen igår rulla på ganska bra fram till kvällen då börja en smärta i bröstkorgen komma smygande och som sen öka allt mer.
 
Inatt gjorde det så ont att tårarna forsade ner för kinden samtidigt som jag försökte somna. Till slut somnar jag i alla fall med en kudde kramades tätt intill kroppen. Jag har inte vågat flytta den kudden än. Jag vet att det kommer göra minst lika ont även idag. Men börjar bli hungrig så måste ta mig upp och föröska få I mig något och sen ta smärtstillande... Kramiz
 
Går inte hålla tårarna borta när smärtan bli så stark...
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0