Super mysig kväll...

Hej!
 
Kroppen var sådär igår framåt eftermiddagen skärkilt smärtorna. Men trots det fick jag en fantastisk kväll tillsammans med min syster och hennes äldsta & yngsta barn. Vi hängde en hel del på min älskade balkong och tog oss även ut en kort stund när det hade blivit lite svalare utomhus, så himla mysigt!
 
Idag ska det bli ungefär lika varmt som igår, så vi får se vad dagen har att erbjuda. Tösen vill gärna komma iväg och bada, så eventuellt blir det kanske ett dopp i eftermiddag. Jag tror i övrigt blir det nog en lugn dag och ikväll blir det nog myskväll framför en film om kroppen tillåter. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0