Varit ett par magiska dagar...

 Tjo!
 
Det senaste dagarna har verkligen varit helt magiska. Inte nog med att det blev en mysig utflykt i Onsdags där ett trevligt barnminne väcktes till liv. Jag har även fått svalka mig i Vänern om kvällarna och det har varit så skönt. Det hjälper mig verkligen att kunna somna trots att det blir varmt i rummet när solen har legat på hela dagarna. Det blir lite varmare än hemma i min lägenhet kan man säga.
 
Jag mår trots utflykten relativt "okej", känner mig lite matt och smärtpåverkad men har inte haft ett anfall, vilket jag är tacksam över att slippa just nu. Nu blir det ett par lugna dagar med vila för återhämtning. Bara njuta av lugnet och naturen från sängen eller solstolen i skuggan. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0