♥Veckans Stolthet/Glädje v.26♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen gått i raketfart och jag måste ändå säga att jag är relativt nöjd med den också. Bara denna helgen med syrran har varit en av de bästa på länge för mig. En helg jag kommer se tillbaka på med ett leende på läpparna. Idag åker syrran och mini hem igen och kvar blir jag & Wiirah. Nu blir det en lugn dag och en lugn start på kommande vecka. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fick besök av syrran & Saturnus.
 
 Haft den bästa helgen på länge.
 
 Min aptit har varit okej och haft stort
sug efter Sushi.
 
 Tog mig igenom min 29-årsdag utan
 åldersnoja.
 
 Kommit iväg på välbehövlig Fotvård.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0