♥Veckans Stolthet/Glädje v.27♥

 Hej på er!
 
 Denna veckan har varit både seg och tung på många plan. För förutom kroppen som strejkat har även sorgen efter allt som hänt senaste tiden satt sina spår, så varit en del tårar i omgångar. Men jag har försökt få små ljuspunkter ändå och det har gått relativt bra. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz❤ 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kört TENS nästan varje kväll.
 
 kommit ut korta stunder i solen.
 
 Orkat se en film med tösen.
 
 Fattade rätt beslut om helgen.
 
 Fått träffa brorsönerna.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0