♥Veckans Stolthet/Glädje v.28♥

Hej på er!
 
Wow, Vilken sista vecka i stan det blev för mig och tösen. Solen har varit framme dagligen även om det vissa dagar kommit en eller två skur med åska innan det blivit vackert i igen. Men det har också varit ett par dagar där allt varit kaos inombords, där jag känt mig väldigt vilse och osäker. Vilket inte är så konstigt med tanke på allt jag har gått igenom och kommer behöva gå igenom framöver. Men en dag i taget och försöka andas. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått ta ett par härliga kvällsdopp.
 
 kommit ut i solen/skuggan.
 
 Vilat reglbundet om dagarna.
 
 Vågat berätta för mina föräldrar om
mina tyngre känslor.
 
 Kämpat på med måltiderna trots problem
med magen.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0