Det kan inte vara sant?!...

Hej på er!
 
Det finns en sak jag måste berätta som hände igår under mitt läkarbesök som jag inte riktigt kan släppa. Det vara så märkligt särkilt med tanke på att vi är i en pandemi men sen kan jag undra gör man det ens när man har en patient hos sig i huvudtaget?! Min läkare tog seriöst av sig munskyddet och peta sig själv i näsan... Jag bara stirra på honom med blicken "vad faan gör du!". Jag är i alla fall glad över att läkaren känt klart på mina ben innan det skedde. Men ni kan ju gissa vad det första jag gjorde när jag kom ut från rummet. Aldrig mer den läkaren för min del! kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0