Blir en kort utflykt idag...

 Tjo!
 
Inatt sov jag äntligen någorlunda bra igen efter att par lite tuffare nätter. Sover ju alltid lite oroligt nätterna innan mensen kommer, vaknar ofta för att skifta sida då höfterna ömmar. Det finns dock en annan sak som också stör min sömn och det är att mina öronproppar trillar ur ofta och jag avskyr ljud när jag sover.
 
Idag ska jag i alla fall försöka komma iväg och hämta mitt efterlängtade paketet som innehåller en hårborste för mitt toviga hår. Sen såklart passa på att hämta ut mediciner som börjar ta slut här hemma. I övrigt får vi se vad dagen bjuder på. Men det blir nog en hel del vila i min nya soffa. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0