Kuddtrubbel...

 Hej på er!
 
Vakna till tidigt imore och hade svårt att somna om igen. Men har nog fått lite vila ändå. Jag känner mig väldigt avslappnad just nu. Lite som ett lätt moln brukar man väl säga eller jag tror det var så dem kalla det på basalkroppkännedom som jag gick på för många, många år sen. 
 
Jag mår än så länge okej för dagen även om jag har lite nackspärr på vänster sida pga dålig kudde. Tyvärr tycks dem inte sälja min favoritkudde i butik längre så jakten på en bra kudde har börjat och troligen kommer dem behövas beställas på nätet om jag ens hittar en likande. Kramiz
 
Denna kuddform fungera inte för
 mig heller tyvärr, så jakten fortsätter:
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jozefphina

Haha synd den kan bo i min säng istället 🤣😛

Svar: Hehe får se den kudden jag har nu är mammas som hon inte ens stod ut med en natt😂❤ men den kan nog vara skön till benen.
♥JèÑnIèY♥

2021-03-02 @ 16:45:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0