Lite glädje mitt i allt kaos...

Hej på er!
 
 Senaste dygnen har verkligen varit en utmaning särskilt smärtorna som blivit allt värre. Det har därför fått bli mycket vila i soffa eller sängen. Apropå soffa så fick jag meddelande imorse att min nya soffa och sänggavel äntligen har kommit. Så antingen idag eller under helgen ska vi hämta den. Så taggad! 
 
I övrigt blir det en relativt lugn helg nu och förhoppningvis kan jag lyckas få kontroll på smärtorna igen även om det innebär biverkningar av den starka medicin som är sista alternativ när smärtorna blir såhär kraftiga. Men har i alla fall lättare mat hemma ifall illmående slår till, men jag hoppas slippa det helt denna gången. Kramiz
 
Jag har längtat efter att få slänga ut denna hemska soffan sen jag flytta in och äntligen är det dags!
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0