Lugn dag med balkonghäng...

Heej!
 
Ny dag att ta sig an och jag är rätt peppad ändå har jag inga direkt planer mer än det vore mysigt att sitta på balkongen en stund. Det blåser en del idag men solen  tittar fram då och då. Jag har ju inglasadbalkong så jag lär nog inte märka av vinden särskilt mycket mer att jag kommer höra den utanför.
 
Min vänstersida hänger inte riktigt med idag och smärtorna är ganska intensiva, så ska försöka få fram mina dag-skydd som ligger någonstans i garderoben. Kan dock erkänna att det är lite rörigt att hitta saker nu när man flyttat och inte riktigt kommit i ordning. Som tur brukar man oftast hitta det man letar efter till slut även om mqn hinner bli irriterad på sig själv. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0