Pyssellådan åkte fram igen...

 Goddag!
 
Igår hade jag äntligen lite energi till att få fram min pyssellåda som inte varit framme sen november. Genast kom massa idéer upp i huvudet om vad jag ville skapa. Så nu är jag i gång igen och det känns så roligt även om jag än så länge bara klarar sitta korta stunder vid pysselbordet.
 
Idag mår jag sådär, men jag tror och hoppas att dagen flyter på okej ändå. Solen är dessutom framme idag så tänkt vila lite på balkongen nu så jag får känna lite värme för verkar som vädret ska bli sämre snart igen. Jag får försöka passa på att njuta av solen medan den visar sig. Kramiz
 
Så taggad på att få göra nytt
uppslag i min "Hälsodagbok"... 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0