Solen tittar fram...

Hej på er!
 
Ny härlig dag är här och än så länge mår jag ganska okej, så förhoppningsvis flyter dagen på lite bättre än gårdagen särskilt under förmiddagen. Igår mådde jag fruktansvärt illa och var riktigt snurrig första timmarna innan det lugna sig. Jag ska försöka bli bättre på att få i mig vätskeersättning under dagarna utöver näringsdrycker. 
 
Idag tittar även solen fram så kanske kan jag ta mig ut en kort stund för att andas frisk härlig luft och samtidigt njuta av solens varma strålar. Det får bli en riktigt kort stund för jag behöver energi till morgondagens besök till apoteket och för hämta ut ett paket som jag beställde i helgen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0