Väntas bli en lugn vecka...

 Tjo!
 
Dags att starta upp en nu fräsch vecka som jag hoppas blir hyfsat lugn bortsett från att jag behöver hämtat ut mediciner någon dag denna veckan, troligen i mitten av veckan. Jag fick ju hjälp att handla mat igår, så det behöver jag inte tänka på denna vecka alls. Vilket är så skönt!
 
I övrigt är planen att bara ta dagarna som det kommer och framförallt försöka lägga pussel om kroppen tillåter. Det är något jag verkligen tycker om att göra och som inte kostar allt för mycket på energin. Min kropp behöver återhämta sig nu efter senaste veckornas stress med allt som pågår. Kramiz❤
 
Hur ser eran vecka ut?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Tj

En vecka full av besvikelser, ängsla och oroligheter för min del.

Hoppas din vecka framöver är totalt motsatsen av min

Svar: Åh inte roligt att höra underbara du. Många tusen kramar❤ min vwcka lär nog flyta på här eller jag hoppas det i alla fall.
♥JèÑnIèY♥

2021-03-16 @ 02:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0