♥Veckans Stolthet/Glädje v.10♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka och jag måste säga att denna har varit en blanding av bra och dåligt. Kroppen har varit riktigt kämpig och smärtorna har i vissa stunder varit svåra att hantera. Tyvärr har även senaste veckornas press på mig gjort mig extremt skör. Men trots att kropen inte varit på min sida har jag i alla fall fått några fina små stunder som jag kommer minnas med ett leende. Här kommer fem saker som jag är stolt/glad över denna vecka. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Äntligen fått min nya soffa på plats.
 
 Mellomys med familjen.
 
 Njutit på balkongen när solen varit
framme.
 
 Måltiderna har gått relativt bra.
 
 Jag har försökt göra saker på egenhand,
Kanske inte gick så bra men jag försökte i alla fall.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0