♥Veckans Stolthet/Glädje v.11♥

Tjo på er!
 
 Ännu en vecka är förbi och det är dags att summera veckan som kantrats av både glädje och frustration kan man säga. Allt börja relativt okej i veckan och kändes som kroppen sakta återhämta sig men så igår slog det om rejält! Men jag hann i alla fall få några fina stunder i veckan, så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
♥ Äntligen fått hem mitt soffbord.
 
Lagt två pussel.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
 Pysslat om mig själv lite extra.
 
 Kämpat på med måltiderna 
trots att aptiten varit sådär.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0